Tuesday 10 April 2012

Sering bermimpi ular yang banyak setiap kali ketika tidur.

Seorang pensyarah di sebuah IPTA sering diganggu oleh mimpi yang menakutkan ketika tidur,keadaan ini membuatkan dirinya takut untuk tidur setiap hari,kerana apabila dirinya hendak pejamkan mata untuk tidur akan terbayang ular2 yang datang dengan banyak disekelilingnya.Seterusnya semasa tidur dia akan terus bermimpi berada disuatu tempat yang banyak dengan ular2 berkeliaran disekelilingnya.
Keadaan ini menganggu kehidupan peribadi dirinya,sehingga membuat ia tertekan dan sering menangis sendirian dan takut untuk menghadapi waktu malam untuk tidur.Keluarganya telah berusaha untuk merawat tetapi semuanya sia2 tidak berhasil,malah membuat dirinya menjadi semakin tertekan.
ASK telah cuba untuk membantu pesakit ini dengan cara memulihkan semangatnya,membuang segala bentuk sihir yang mailto: terkena@berada didalam tubuh peaskit ini.Setelah semua bisa2 sihir berjaya dibuang dari dalam pesakit ini,ia menjadi tenang,pernafasan dan tubuh badanya menjadi ringan.
Pesakit ini merasa perubahan didalam tubuh badanya selepas ASK berjaya membuang semua bisa2 sihir yang ada di dalam tubuh badanya.
Untuk mengelak kejadian ini dari berlaku lagi,keluarga pesakit ini meminta bantuan ASK untuk datang ke rumah mereka dan memagar seluruh kawasan rumah mereka dari dimasuki oleh Mahluk halus @ jin,supaya mereka dapat hidup dalam keadaan yang tenang.Menurut mereka berbagai kejadian yang aneh sering berlaku didalam rumah mereka.Insyallah ASK akan pergi kerumah pesakit ini san menunaikan hajat dan hasrat keluarga ini.

No comments:

Post a Comment