Tuesday 14 February 2012

Keluar darah haid di kepala

Salam.. kejadian ini amat memilu dan menjijikan,seorang pesakit perempuan berusia 28 tahun telah di sihir lebih 12 tahun,dalam tempoh itu keluarganya telah berusaha untuk merawatnya dengan pergi berjumpa berbagai pakar2 rawatan moden dan alternatif,tetapi tidak berjaya sehingga hari ini.Smalam keluarganya telah pesakit ini berjumpa dgn ASK untuk meminta bantuan rawatan dari ASK.
Masalah pesakit ini adalah tiap kali ia datang bulan, darah haidnya akan keluar meleleh di atas kepalanya dan dia terpaksa menggunakan tuala untuk mengeringkan darah itu dari atas kepalanya.Akibat dari itu kulit kepalanya akan mengelupas,gatal dan rambutnya akan gugur sehingga ia menjadi botak.
Pesakit ini menjadi malu kepada semua orang dan ia sentiasa memakai tudung @ penutup kepala agar masyarakat tidak tahu masalah yang di hadapinya itu.
Ketika datang berjumpa ASK pesakit ini menjadi takut @ risau kerana terdapat makhluk halus didalam badannya,ASK telah merawat pesakit ini dengan cara scan @ menjejaki jin yg berada didalam tubuhnya, dan mengeluarkan jin yg mengganggunya selama ini.Setelah Jin tersebut berjaya di tewaskan,barulah ia  mengaku bahawa ia disuruh @ upah oleh manusia tertentu,untuk menganggu pesakit ini.Setelah semua berpuashati dgn penjelasannya barulah ASK bertindak dengan memindahkan Jin itu ke tempat yg sepatutnya ia tinggal agar ia tidak dapat menganggu manusia lagi.Setelah semuanya selesai pesakit ini merasa selesa dan tubuh badannya menjadi ringan seperti biasa..Syukur kepada Allah di atas rahmatnya..amin....  

No comments:

Post a Comment