Sunday 1 January 2012

tiga kli tgok ombak rinduuu....sedih tak abis-abis...

salam n selamat sejahtera...semoga taun baru ni bertambah ler lagi rezeki aku...x kira ler dlm apa jua rezeki yang mndatang....begitu jugalah dengan rezeki kekawan semua..hari ni masih lgi mood bercuti ...tpi tak juga bercuti betui2...kalut semacam gak...biz tetap jalan..hri cuti ler bru bnyak costomer yg datang...orait ler tu..
pepagi lgi peh wat bekpes dah der yg dtg..sempat minum jer aku ni...layannn depa dlu...tpi fb tetap on..mna leh off nnti orang cari lakk....ader gak tu yg windu kt aku..he..he...
alamak..orang pasang air-con pun hri ni la dia nk mai..kalut lgi...aku gak nk angkat tangga...peh tu tunjukk mana nk pasang lagi...semua tu aku buat sorang2..hubby x dak....carry on settle...aduyaii...lencana sekolah x jahit g...start enjin lak p kt kedai jahit baju...siap suh potong kaki suar ank...kalut2...semua nk wat hri ni...sok dah sekolah...
dapat call dr costomer lak...nk antaq produk kt dia lak...apa lagi klu bukan slimmapple n kopi buah2an...klu x antaq hri ni sian lak...dia dah x sabaq nk try...peh tu trus p alma tgok umah patient....last sekali nk p sg petani...der oncall...biasa ler ghostbusterss....
ok chow dulu...salam..

No comments:

Post a Comment