Tuesday 27 December 2011

Seorang pesakit India tunduk sujud tanda syukur pd Allah

Pesakit berbangsa India ini telah lama menderita sakit dalam akibat di sihir oleh bekas isterinya dahulu,sejak berkahwin semula dia tidak dapat sentuh isterinya yg baru,fikiran dan kesihatannya sentiasa bermasalah.Pesakit ini dan isterinya yang baru tidak dapat bersama dan hidup seperti suami isteri yang normal,Ia hanya akan sakit seluruh tubuh badan apabila balik ke rumah dan bertentang mata dengan isterinya,berbagai perkara akan berlaku seperti perbalahan,pertengkaran tentang perkara2 yang tidak sepatutnya di jadikan isu@masalah.Selama berkahwin ia tidak pernah sentuh isterinya kerana tidak boleh tidur bersama. Pesakit ini akan tidur di bilik yang berasingan,keadaan ini telah berlanjutan hampir 2 tahun,keadaan ini amat menyiksa zahir dan batin mereka berdua.
Berbagai2 cara perubatan telah mereka cuba,tetapi tidak berhasil untuk menyelesaikan masalah mereka  ini.Mereka telah tertarik dengan cara rawatan Islam yang ASK amalkan.Mereka suami isteri datang berjumpa ASK dan menceritakan masalah yg mereka hadapi.Walau pun berlainan agama tetapi mereka yakin cara perubatan Islam yg ASK amalkan dapat membantu mengembalikan kebahagian kehidupan mereka suami isteri.
Dalam proses membuang bisa sihir yang ada didalam tubuh, si suami ini telah pengsan kerana jin yang ada didalam badannya telah lemah dan ASK bertindak mengambil dan memindahkan jin tersebut ke tempat lain,agar ia tidak boleh mengganggu pesakit ini lagi.
Setelah ia sedar,ia merasa badan ringan dan fikirannya mailto:tenang@kosong,%20segala kesakitan yang dialaminya telah hilang.Pesakit ini betul2 yakin dgn perubatan Islam dan dia telah tunduk sujud berkali2 selama 10 minit tanda syukur kepada Allah... terima kasih katanya kepada ASK untuk disampai tuhan yang maha berkuasa...Amin... itulah tandanya kebesaran Allah kepada hambanya.. walaupun berlainan bangsa dan agama..

No comments:

Post a Comment